Πέμπτη, 3 Ιουλίου, 2025
2810.gr
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΝΤΟΣ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
  • PEOPLE
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΤΖΕΝΤΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Ηρακλείου
    • Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Ηρακλείου
    • Ο Καιρός στη Κρήτη – Live
    • Σινεμά
    • LIVE η κίνηση στους δρόμους του Ηρακλείου
    • ΔΕΗ – Προγραμματισμένες διακοπές
    • Πρόγραμμα Τηλεόρασης – Όλα τα κανάλια
    • Αθλητικές Μεταδόσεις
    • Χρήσιμα Τηλέφωνα Νομού Ηρακλείου
    • Οι τιμές των καυσίμων on-line
No Result
View All Result
2810.gr
Αρχή ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Γαλλία: Startup μετατρέπει το βενζινοκίνητο αυτοκίνητό σας σε ηλεκτρικό υβριδικό μέσα σε μια μέρα

24 Οκτωβρίου 2024 - Updated On 25 Οκτωβρίου 2024
στην ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Reading Time: 7 mins read
A A

Μια γαλλική εταιρεία εργάζεται πάνω σε ένα νέο κιτ μετατροπής που μπορεί να μετατρέψει το παλιό σας όχημα σε υβριδικό ηλεκτρικό μέσα σε μία μόνο ημέρα.

Οι εργαζόμενοι της Solution F, μιας θυγατρικής εταιρείας αυτοκινήτων της Green Corp Konnection (GCK), μιας ομάδας εταιρειών που λένε ότι ηγούνται της γαλλικής μετάβασης στην πράσινη ενέργεια, παρουσίασαν το σχέδιό τους στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού την περασμένη εβδομάδα.

Το κιτ Twin-E επιτρέπει στα αυτοκίνητα να κινούνται μέχρι 50 χλμ/ώρα σε “πλήρως ηλεκτρική λειτουργία” και στη συνέχεια αλλάζει σε υβριδική ισχύ αν ξεπεράσει αυτή την ταχύτητα.

Για να γίνει αυτό, η εταιρεία εγκαθιστά έναν ηλεκτροκινητήρα 48V μαζί με ένα πλανητικό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο αντικαθιστά το παλιό χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου. Στη συνέχεια, μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία προστίθεται στο δάπεδο του χώρου αποσκευών του αυτοκινήτου.

Ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας εγκαθίσταται επίσης δίπλα στον αρχικό κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), ο οποίος χρησιμοποιεί την ενέργεια της μπαταρίας για να λειτουργήσει το αυτοκίνητο όταν βρίσκεται σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία.

“Μια δωρεάν προσφορά” για τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η γαλλική κυβέρνηση ορίζει τη μετασκευή ενός αυτοκινήτου ως τη μετατροπή του θερμικού κινητήρα του, είτε βενζίνης είτε ντίζελ, σε ηλεκτρικό για να του δώσει μια δεύτερη ζωή.

“[Η μετασκευή]… αποτελεί μια συμπληρωματική προσφορά στα νέα ηλεκτρικά οχήματα, η τιμή αγοράς των οποίων εξακολουθεί να παραμένει υψηλή για μεγάλο μέρος του πληθυσμού”, έγραψε η γαλλική κυβέρνηση στον ιστότοπό της.

Το κιτ Twin-E δεν είναι ακόμη διαθέσιμο, αλλά ο διευθυντής του προγράμματος GCK Eric Planchais δήλωσε ότι θα πρέπει να είναι έτοιμο μέχρι τα μέσα του 2025 και ότι θα κοστίζει περίπου 8.500 ευρώ, ή 4.000 ευρώ εάν καλύπτεται από επιδότηση της γαλλικής κυβέρνησης.

Η μέση τιμή ενός ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη βρισκόταν λίγο κάτω από τα 46.000 ευρώ, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Παρατηρητήριο Εναλλακτικών Καυσίμων.

Ο όμιλος Renault, μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Γαλλίας, ανακοίνωσε συνεργασία με την Tolv, έναν ειδικό σε θέματα μετασκευών στη Γαλλία, για τη μετατροπή περισσότερων από χιλίων φορτηγών Renault Master το 2024 και το 2025.

Η Rev Mobilities, μια άλλη νεοσύστατη επιχείρηση στο Παρίσι, επανεξοπλίζει με ηλεκτρικά εξαρτήματα παλαιά αυτοκίνητα όπως ένα Fiat 500 του 1957.

A close up of the parts added to a vehicle retrofitted with the Twin-E EV kit. Anna Desmarais/Euronews

Η έξαρση των μετασκευών γίνεται επίσης στον απόηχο της νομοθεσίας της ΕΕ που ψηφίστηκε το 2023 και προβλέπει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα αντιπροσωπεύουν περίπου το 80 τοις εκατό του συνόλου των πωλήσεων νέων σεντάν και SUV έως το 2030 και το 100 τοις εκατό έως το 2035, προκειμένου να επιτευχθούν οι κλιματικοί στόχοι.

Δεν είναι όλοι οι εμπειρογνώμονες της αυτοκινητοβιομηχανίας πεπεισμένοι ότι η μετασκευή είναι η λύση για την επίτευξη των στόχων της ΕΕ.

Για τον Patrick Poincelet, πρόεδρο της εταιρείας ανακύκλωσης Mobilans, η μετασκευή είναι μια “εξειδικευμένη” λύση για ορισμένα οχήματα, αλλά όχι για όλα.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το κόστος της μετασκευής μερικές φορές ξεπερνά την αξία του παλαιότερου αυτοκινήτου καθώς πλησιάζει στο τέλος της μέσης 20ετούς διάρκειας ζωής του, δήλωσε ο Poincelet.

“Για να επιτευχθεί μια οικονομική ισορροπία, θα πρέπει πραγματικά να κάνετε τα μαθηματικά”, πρόσθεσε.

Η Cléa Martinent, διευθύντρια βιώσιμης ανάπτυξης της Renault, δήλωσε ότι η εταιρεία της υποστηρίζει τις νεοφυείς επιχειρήσεις που εργάζονται πάνω στο ζήτημα της μετασκευής, αλλά ότι το οικονομικό μοντέλο δεν είναι ακόμη αρκετά έτοιμο.

“Μπορούμε να πούμε, λίγο αφελώς, ότι η αλλαγή ενός κινητήρα σημαίνει ότι όλα θα είναι καλά, αλλά στην πραγματικότητα, αν θέλετε πραγματικά να μετασκευάσετε ένα όχημα, θα πρέπει να αφιερώσουμε πολύ χρόνο σε αυτό”, δήλωσε η Martinent.

Αυτό συμβαίνει επειδή, συνέχισε, θα πρέπει να αλλάξετε ολόκληρη τη διάταξη του αυτοκινήτου, επειδή “δεν μπορείτε να βάλετε μια μπαταρία εκεί που υπήρχε κινητήρας”.

Σχεδιάζεται επέκταση σε άλλες αγορές

Πίσω στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, ο Planchais είπε ότι κατασκεύασαν το κιτ Twin-E με γνώμονα τον κινητήρα Renault 1.5, ο οποίος, όπως λέει, είναι ο πιο συνηθισμένος που χρησιμοποιείται στα γαλλικά αυτοκίνητα. Μπορεί επίσης να ταιριάξει με τα αυτοκίνητα της Stellantis, άρα με οτιδήποτε παράγεται από την Peugeot ή τη Citroen.

Το κιτ μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τα περισσότερα παλαιότερα γαλλικά οχήματα, που χρονολογούνται περίπου από το 2006.

Ο Planchais δήλωσε ότι κατά τη διάρκεια των δοκιμών του κανονισμού τους, εξετάζουν αν το κιτ θα μπορούσε να λειτουργήσει και σε άλλα μοντέλα εκτός Γαλλίας.

“Σκοπεύουμε να το ελέγξουμε, αλλά κανονικά είναι εντάξει”, δήλωσε. “Σκοπεύουμε να πάμε στην Αφρική, στην Ινδία, στην Ασία, γιατί όχι; Είναι όλα πιθανά”.

πηγη Euronews
Tags: αυτοκινητοηλεκτρικό υβριδικό αυτοκινητο
Προηγούμενο Άρθρο

ΒΟΑΚ: Στα 2,6 δισ. ευρώ το κόστος – Προχωρά η αδειοδότηση και για το Χανιά – Κίσσαμος

Επόμενο Άρθρο

Υπόθεση Novartis: Τέλος στο καθεστώς προστασίας των προστατευόμενων μαρτύρων

Σχετικά Άρθρα

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Φραγμένες αρτηρίες: Τα προειδοποιητικά σημάδια που σώζουν ζωές

3 Ιουλίου 2025
Το Μυστικό της Ιαπωνικής Διατροφής: Γιατί οι Ιάπωνες Διατηρούν το Ιδανικό Βάρος
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Το Μυστικό της Ιαπωνικής Διατροφής: Γιατί οι Ιάπωνες Διατηρούν το Ιδανικό Βάρος

30 Ιουνίου 2025 - Updated On 1 Ιουλίου 2025
Οι ερευνητές αρχίζουν να δημιουργούν δομικά στοιχεία του ανθρώπινου DNA από το μηδέν.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Οι ερευνητές αρχίζουν να δημιουργούν δομικά στοιχεία του ανθρώπινου DNA από το μηδέν.

30 Ιουνίου 2025
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Ποιες ομάδες αίματος προτιμούν τα κουνούπια;

29 Ιουνίου 2025 - Updated On 30 Ιουνίου 2025
Ένα καθημερινό λάθος που κάνουμε πριν τον ύπνο και πώς μπορούμε να το διορθώσουμε
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Ένα καθημερινό λάθος που κάνουμε πριν τον ύπνο και πώς μπορούμε να το διορθώσουμε

28 Ιουνίου 2025
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Τι συμβαίνει στη χοληστερίνη σας όταν περπατάτε κάθε ημέρα

27 Ιουνίου 2025 - Updated On 28 Ιουνίου 2025
Επόμενο Άρθρο

Υπόθεση Novartis: Τέλος στο καθεστώς προστασίας των προστατευόμενων μαρτύρων

ΚΡΗΤΗ Xρηματοδοτούν τον κόμβο καινοτομίας με 10 εκ. ευρώ. "Πιστεύουμε στη συνεργασία ερευνητικών και ακαδημαϊκών ιδρυμάτων"

Kληρικοί της Καθολικής Εκκλησίας «επένδυαν» σε μπουζούκια της Πελοποννήσου – Ενημερώθηκε το Βατικανό

Kληρικοί της Καθολικής Εκκλησίας «επένδυαν» σε μπουζούκια της Πελοποννήσου – Ενημερώθηκε το Βατικανό

Μεγάλη επιτυχία: H Κρήτη στην 4η θέση στον κόσμο στη λίστα με τα καλύτερα φαγητά!

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

Οι 8 καλύτερες παραλίες στο Ηράκλειο Κρήτης

Οι 8 καλύτερες παραλίες στο Ηράκλειο Κρήτης

30 Ιουνίου 2025

Νέο θανατηφόρο εργατικό δυστύχημα μάγειρα σε ξενοδοχείο στη Χερσόνησο

Νέο θανατηφόρο εργατικό δυστύχημα μάγειρα σε ξενοδοχείο στη Χερσόνησο

29 Ιουνίου 2025 - Updated On 30 Ιουνίου 2025

401 Στρατιωτικό νοσοκομείο: «Καμπάνα» σε πρώην διευθυντή του φαρμακείου για υπεξαίρεση και ζημία 2 εκατ. ευρώ

23 Ιουνίου 2025 - Updated On 24 Ιουνίου 2025

Τραγωδία σε παραλία του Μυλοποτάμου

29 Ιουνίου 2025

ΟΠΕΚΕΠΕ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ: Υπάλληλος προσπαθούσε να παραπλανήσει την οικονομική Αστυνομία για το σκάνδαλο

Ο χασάπης, ο «φραπές» και ο συνδικαλιστής: Τρία «γαλάζια» παιδιά από την Κρήτη πίσω από το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ

26 Ιουνίου 2025

Δύσκολη νύχτα στο Λασίθι: Kάηκαν σπίτια, έξι άτομα στο νοσοκομείο – Εκκενώθηκαν Πέντε Οικισμοί –  Απομάκρυνση Πολιτών με Βάρκες

Δύσκολη νύχτα στο Λασίθι: Kάηκαν σπίτια, έξι άτομα στο νοσοκομείο – Εκκενώθηκαν Πέντε Οικισμοί – Απομάκρυνση Πολιτών με Βάρκες

3 Ιουλίου 2025

Ζαμπούνης: «Κινδύνευσα να πεθάνω από τα ναρκωτικά όταν η πρώην σύζυγός μου…

ΗΡΑΚΛΕΙΟ Σοβαρό τροχαίο στον ΒΟΑΚ: Καραμπόλα αυτοκινήτων με τραυματίες

28 Ιουνίου 2025 - Updated On 29 Ιουνίου 2025

Φόρτωσε περισσότερα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μητέρα και παιδί στο νοσοκομείο μετά από τροχαίο

Παράσυρση και Εγκατάλειψη Δικυκλιστή σε Κεντρικό Δρόμο του Ηρακλείου

3 Ιουλίου 2025
Στη δημοσιότητα τα στοιχεία 63χρονου εκπαιδευτικού στο Ηράκλειο- Bαρύτατες κατηγορίες για σεξουαλικά αδικήματα

Στη δημοσιότητα τα στοιχεία 63χρονου εκπαιδευτικού στο Ηράκλειο- Bαρύτατες κατηγορίες για σεξουαλικά αδικήματα

3 Ιουλίου 2025

Εξάρθρωση εκτεταμένου δικτύου καλλιέργειας κάνναβης – Εντοπίστηκαν 19 φυτείες

3 Ιουλίου 2025

Αναζωπυρώσεις στην Ιεράπετρα – Σε Υψηλό Συναγερμό οι Πυροσβεστικές Δυνάμεις

3 Ιουλίου 2025

Φραγμένες αρτηρίες: Τα προειδοποιητικά σημάδια που σώζουν ζωές

3 Ιουλίου 2025
  • Επικοινωνήστε με το 2810group
  • Διαφημιστείτε στο 2810.gr

– ΧΡΗΣΙΜΑ

  • Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Ηρακλείου
  • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Ηρακλείου
  • Ο Καιρός στη Κρήτη – Live
  • ΔΕΗ – Προγραμματισμένες διακοπές
  • Σινεμά
  • Πρόγραμμα Τηλεόρασης – Όλα τα κανάλια
  • LIVE η κίνηση στους δρόμους του Ηρακλείου
  • Χρήσιμα Τηλέφωνα Νομού Ηρακλείου
  • Αθλητικές Μεταδόσεις
  • Οι τιμές των καυσίμων on-line

 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  • Home
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΝΤΟΣ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
  • PEOPLE
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΝΤΟΣ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
  • PEOPLE
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΤΖΕΝΤΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ
    • Εφημερεύοντα Φαρμακεία Ηρακλείου
    • Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Ηρακλείου
    • Ο Καιρός στη Κρήτη – Live
    • Σινεμά
    • LIVE η κίνηση στους δρόμους του Ηρακλείου
    • ΔΕΗ – Προγραμματισμένες διακοπές
    • Πρόγραμμα Τηλεόρασης – Όλα τα κανάλια
    • Αθλητικές Μεταδόσεις
    • Χρήσιμα Τηλέφωνα Νομού Ηρακλείου
    • Οι τιμές των καυσίμων on-line

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση cookies. Επισκεφθείτε μας Privacy and Cookie Policy.